مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 21:402022-12-05سياسي

دانشگاه به مثابه یک دولت سایه است/ اکنون دشمن هیچ گزینه ای روی میز ندارد


نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی، دانشگاه را به مثابه یک دولت سایه دانست و بیان کرد: با توجه به ظرفیت های علمی و تخصصی دانشگاهیان، - ایسنا/گیلان نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی، دانشگاه را به مثابه یک دولت سایه دانست و بیان کرد: با توجه به ظرفیت های علمی و تخصصی دانشگاهیان، قطعا اگر شاهد پیوند دانشگاه با مسائل ملی و محلی باشیم، بسیاری از مشکلات و دغدغه ها رفع می شود.

سعید جلیلی امروز، 14 آذرماه در نشست با اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، با بیان اینکه دانشگاه باید مسائل کشور را مرور کند و به مطالعه پدیده ها از جمله در حوادث اخیر بپردازد، اظهار کرد: وظیفه دانشگاه این است که با روش های علمی دقیق به بررسی ابعاد مختلف جامعه و نقاط ضعف و قوت بپردازد و سیر تحولات زمانی و مکانی را مد نظر قرار دهد.

وی با اشاره به نقش اثرگذار تحولات داخلی، منطقه ای و بین المللی در امور کشور، افزود: دانشگاه باید موضوعات سیاسی و اجتماعی را برای جامعه تبیین کند و ابعاد قضیه را تشخیص دهد؛ در غیر این صورت نمی تواند راهکارهای درست را برای رفع نواقص و خطاها ارائه کند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی دانشگاهیان را بیش از همه موثر در سرنوشت کشور و انقلاب و نظام دانست و تصریح کرد: دانشگاه باید به کمک جامعه بیاید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه به مثابه یک دولت سایه است/ اکنون دشمن هیچ گزینه ای روی میز ندارد

دانشگاه به مثابه یک دولت سایه است/ اکنون دشمن هیچ گزینه ای روی میز ندارد